محبوب ترین هتل های آنکارا

به گزارش سهندبلاگ، معرفی محبوب ترین هتل های آنکارا

در سفر به هر شهر و یا کشوری شاید اولین دغدغه مسافران، انتخاب و یافتن محل اقامت مناسب باشد، و شاید بسیاری از گردشگران با بهترین هتل های هر شهری برای اقامت آشنایی نداشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با محبوب ترین هتل های آنکارا آشنا کنیم تا در سفر به شهر آنکارا نهایت لذت را ببرید.

محبوب ترین هتل های آنکارا

می توانید از میان هتل هایی که در نزدیکی رستوران ها، مراکز تفریحی و یا مراکز خرید هستند، با توجه به هدف سفر خود، دست به بهترین انتخاب بزنید. با خبرنگاران تنها یک کلیک با تعطیلات رویاییتان فاصله دارید. کافی است برای انتخاب هتل مورد نظر خود به صفحه رزرو هتل های آنکارا مراجعه کنید و با توجه به فیلترهای موجود، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و رزرو خود را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید. در ادامه با معرفی محبوب ترین هتل های آنکارا در خبرنگاران همرا باشید..

رزرو هتل در آنکارا در کمترین زمان و ارزانترین قیمت

هتل هیلتون اس ای آنکارا(Ankara HiltonSA)

هتل 5 ستاره هیلتون اس ای آنکارا در منطقه پرجنب و جوش آنکارا واقع شده است. این هتل تنها 5 دقیقه با خیابان خرید تونالی هیلمی فاصله دارد. هتل هیلتون مجهز به یک استخر سرپوشیده، مرکز سلامت، سرسرا و محل استراحتی منحصر به فرد، و یک مرکز تجاری است. همچنین وای فای رایگان در محیط های عمومی آن در دسترس است.

اتاق های این هتل مجهز به دستگاه تهویه و میز کار هستند. همچنین یک تلویزیون صفحه گسترده در هر اتاق موجود است. از دیگر امکانات این هتل می توان به یک اسپا و تجهیزات سلامتی، حمام ترکی، دو اتاق ماساژ و سونا اشاره نمود. مهمانان هتل می توانند در سالن ورزشی این هتل ورزش نمایند، و بعد از آن بدنشان را با شنا کردن در استخر این هتل خنک نمایند یا در اتاق نشیمن مجلل آن به استراحت بپردازند. همچنین این هتل مجهز به ترنسفر فرودگاهی می باشد.

خرید بلیط ارزان هواپیما آنکارا

هتل بست وسترن 2000 آنکارا(Best Western Hotel Ikibin-2000)

هتل 4 ستاره بست وسترن در مرکز شهر آنکارا واقع شده است. این هتل به بسیاری از دفاتر دولتی، سفارتخانه ها، مراکز تجاری و فرهنگی نزدیک است. و خود این هتل مرکز تجاری 24 ساعته با کارکنان چندزبانه دارد. هتل بست وسترن برای مهمانان تجاری پایتخت ترکیه بسیار مناسب است. این هتل با امکاناتی که مورد احتیاج تاجران است، مثل کامپیوتر، پرینتر و اسکنر با بالاترین سرعت اینترنت تجهیز شده است. از دیگر امکانات آن می توان به دستگاه فتوکپی و فکس نیز اشاره نمود.

اتاق های این هتل با دکوری ساده و تجهیزات مدرن شامل اینترنت وایرلس پر سرعت و میز کار تجهیز شده اند. مرکزیت هتل بست وسترن و تجهیزات گسترده تجاری آن، این هتل را به انتخابی مناسب در بازدید از آنکارا تبدیل نموده است.

هتل شرایتون آنکارا(Sheraton Ankara Hotel & Convention Center)

هتل 5 ستاره شرایتون آنکارا در مرکز آنکارا واقع شده است. این هتل در نزدیکی مرکز خرید کاروم واقع شده است. از امکانات هتل می توان به زمین تنیس در پشت بام این هتل و استخری با فضای تراس پانورامیک اشاره نمود.

اتاق های این هتل مجهز به حمام، ماهواره، و تلویزیون پلاسما هستند. کاخ های آنکارا از برخی اتاق های این هتل قابل مشاهده هستند. این هتل امکانات تفریحی متنوعی مانند سالن ورزشی، اسکواش و سالن سلامت دارد. سالن سلامت آن مجهز به سونا و جکوزی است. در صورت درخواست مسافران، ماساژ هم برای آن ها انجام می گردد. هتل شرایتون 2.6 کیلومتر از ایستگاه متروی کیزیلای و 35 کیلومتر از فرودگاه آنکارا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

هتل دیوان آنکارا(Divan Ankara)

هتل 4 ستاره دیوان آنکارا بر فراز منطقه کاواکلی دره واقع شده است. این هتل مجهز به خدمات کامل اسپا و گزینه های غذایی متنوع است، و فقط چند دقیقه تا بلوار خرید تونال هیلمی فاصله دارد.

در رنگ آمیزی اتاق های این هتل از رنگ های آرامش بخش طبیعی استفاده شده است. و هر اتاق یک حمام اختصاصی، تلویزیون مسطح، ماهواره و قهوه ساز دارد.

هتل دیوان آنکارا یک مرکز تجاری و اتاق کنفرانس دارد. کارکنان هتل می توانند برای مسافران ماشین کرایه نمایند، و خدمات شستشوی لباس و ترنسفر فرودگاهی آن ها را انجام بدهند.

فاصله هتل دیوان با ساختمان مجلس ترکیه کمتر از 2 کیلومتر و با مرکز خرید کاروم 300 متر است. و همین ویژگی باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است. این هتل همچنین یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را در آنکارا دارد.

از دیگر امکانات هتل دیوان آنکارا می توان به وای فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان و مرکز سلامت اشاره نمود.

هتل گرند آنکارا(Grand Ankara Hotel Convention Center)

هتل 5 ستاره گرند آنکارا، اتاق هایی مدرن دارد و در نزدیکی خانه مجلس آنکارا واقع شده است. این هتل مجهز به یک استخر سرپوشیده، تراس و اسپا می باشد. ایستگاه مترو کیزیلای تنها 900 متر با آن فاصله دارد. وای فای و پارکینگ رایگان در این هتل در دسترس هستند.

مبلمان و سرویس خواب اتاق های هتل گرند آنکارا همگی لوکس هستند. از امکانات رفاهی اتاق های هتل می توان به وجود تلویزیون صفحه مسطح و حمامی با وان عمیق اشاره نمود.

هتل گرند آنکارا سالن سلامتی با ماساژهای متنوع و سونای خشک و بخار دارد.

در رستوران این هتل غذاهای بین المللی سرو می گردد. مهمانان می توانند از خوردن غذای ایتالیایی تاپا و دیگر غذاهای لذیذ رستوران هتل گرند آنکارا لذت ببرند.

از هتل گرند آنکارا تا خیابان مرکز خرید تونالی هیلمی 10 دقیقه با ماشین راه است. پارک کوگولو 1.3 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. و فرودگاه بین المللی اسن بوغا آنکارا 30 کیلومتر از آن فاصله دارد.

هتل دیوان چوکورهان آنکارا(Divan Çukurhan Otel)

هتل 5 ستاره دیوان چوکورهان آنکارا، مقابل در ورودی قلعه آنکارا واقع شده است، و تمامی اتاق های آن مجهز به وای فای رایگان و تلویزیون صفحه مسطح هستند.

در تمامی اتاق های هتل دیوان چوکورهان، سیستم تهویه هوا، ماهواره، و قهوه ساز و چای ساز در دسترس است. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان هستند و همچنین مهمانان این هتل می توانند از وجود کتابخانه ای در آن بهره ببرند.

هتل دیوان چوکورهان تنها 5 دقیقه با موزه تمدن های آناتولی و حمام شنگول فاصله دارد. همچنین از لحاظ موقیعت جغرافیایی در یکی از بهترین محل های آنکارا واقع شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و رستوران اشاره نمود.

هتل موون پیک آنکارا(Movenpick Hotel Ankara)

هتل موون پیک آنکارا، هتل 5 ستاره مدرنی است که در مرکز سوئوت اوزو واقع شده است. این هتل مجهز به امکانات سلامتی، اتاق های ملاقات، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است.

اتاق های مدرن هتل موون پیک آنکارا، مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD، میزکار، تجهیزات قهوه ساز و چای ساز است. تمامی مهمانان می توانند به صورت رایگان از امکانات مرکز سلامت این هتل استفاده نمایند. صبحانه هتل موون پیک به صورت بوفه سرو می گردد. رستوران این هتل نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در منوی خود دارد.

امکانات سلامتی این هتل شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده، ماساژ و اتاق تناسب اندام می باشد. پذیرش هتل موون پیک آنکارا به صورت 24 ساعته مشغول خدمات رسانی هستند.

فاصله هتل موون پیک از ترمینال اتوبوس آشتی 1 کیلومتر است. دانشگاه تکنولوژی خاورمیانه 4 کیلومتر و دانشگاه بیلکنت 7.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. فاصله فرودگاه اسن بوغا نیز از هتل موون پیک 38 کیلومتر است.

هتل بیزینس پارک آنکارا(Business Park Hotel)

هتل 4 ستاره بیزینس پارک تنها دو دقیقه از ایستگاه متروی دمیرتپه فاصله دارد. فاصله میدان کیزیلای نیز از این هتل 600 متر است.

تمامی اتاق های هتل بیزینس پارک مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه مسطح، حمام شخصی با لباس و دمپایی حمام هستند.

در رستوران این هتل می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را یافت. صبحانه این هتل نیز به صورت بوفه است.

مهمانان می توانند در لابی این هتل بیلیارد بازی نمایند و یا روزنامه بخوانند.

فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا از هتل بیزینس پارک 32 کیلومتر است. آرامگاه آتاتورک در فاصله 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. مهمانان با پرداخت هزینه اضافی می توانند از خدمات شاتل این هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، ترتسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا و مرکز سلامت و اتاق های خانوادگی اشاره نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2860

به "محبوب ترین هتل های آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین هتل های آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید