مراکز خرید ترکیه

به گزارش سهندبلاگ، کسانی که برای سفر تور ترکیه را انتخاب می کنند ،اطلاع از مراکز خرید ترکیه بسیار مهم است ،چرا که با اطلاع از آنها می توانند عملکرد بهتری در سفر به ترکیه داشته باشند. برای خرید در ترکیه، گزینه های زیادی موجود می باشد؛ از دستفروشان خیابانی با انواع جنس های ترک با مارک های مختلف گرفته تا فروشگاه های لوکس و برند.

مراکز خرید ترکیه

در کشور توریستی ترکیه گردشگران هم می توانند جنس های ارزان را پیدا کنند و هم جنس های گرانقیمت را! توجه داشته باشید هیچ مرجع قانونی ،زمان حراج در ترکیه را معین نکرده است پس این دوره ثابت نیست، اما در سرانجام هر فصل حتما برندها آف (off) میخورند.

یکی از نخستین مکانها برای خرید در ترکیه، مراکز خرید استانبول هستند که جایی برای خرید لباس های ارزان، کفش ها، لوازم جانبی، جواهرات، لوازم آرایشی، برندهای معروف مراقبت از پوست و کیف های دستی از برند های بین المللی و محلی می باشند.

مراکز خرید در ترکیه

مراکز خرید و فروشگاه های ترکیه، تخفیفات ویژه ای را برای خریداران در نظر میگیرند و فروشگاه ها تا ساعات اولیه شب و گاها بصورت 24 ساعته باز می باشند و این امر سبب می گردد تا رکیه به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری تبدیل گردد در قسمت زیر به چند مورد از این مراکز خرید ارزان ترکیه پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

  • مرکز خرید بی اوغلو ایش
  • مرکز خرید ترکوز پاساژ
  • پاساژ سینان
  • سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی
  • اوپرا اونور پاساژ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: لذت سفر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2474

به "مراکز خرید ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید