مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مایحتاج مردم با رعایت استانداردها تهیه شود.

مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست

دکتر محمود ثمینی امروز در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گشت، اظهار کرد: در شرایط کنونی مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارجحیت داشته و همه ما مکلف به اجرای دستورالعمل ها هستیم.

وی بیان نمود: مراکز پر ریسک مانند پاساژها، بازارها، مراسم های عزاداری و شادی با مدیریت صحیح اداره شوند و مشاغل کم ریسک که در محل های پرخطر واقع شده اند شناسایی و در ستاد ملی برای آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: معتادان متجاهر، زباله گردها و بچه ها خیابانی ابتدا در مراکز نقاهتگاهی معین شده با نظارت علوم پزشکی استان نگهداری و پس از تائید صحت سلامت و عدم ابتلا به ویروس کرونا به کمپ های ماده 16 منتقل شوند.

ثمینی شرح داد: در بحث قرنطینه روستاهای پرخطر موضوع نظارت و کنترل شدید در اجرای غربالگری مدنظر است و دانشگاه علوم پزشکی در کنار دستگاه های همراه با شناسایی افراد مبتلا و ارائه خدمات به آن ها از سلامت سایر افراد روستا نیز اطمینان حاصل کنند.

وی ضمن اشاره به شرایط مطلوب استان در مهار بیماری کرونا گفت: فرمانداری ها ضمن آسیب شناسی شرایط و شناسایی دلایل افزایش احتمالی آمار، علل ابتلا به این بیماری را با پشتیبانی کمیته های استانی رفع کنند.

ثمینی با بیان اینکه وارد مرحله دیگری از اجرای دستورالعمل حفظ فاصله اجتماعی مانند بازگشایی برخی مراکز خرید و تردد در جاده ها می شویم افزود: تدابیری اتخاذ شود تا ضمن اطلاع رسانی شرایط کنونی، شاهد افزایش آمار مبتلایان به این بیماری نباشیم.

معاون استاندار با اعلام اینکه هدف اعمال محدودیت برای تأمین مایحتاج اولیه مردم نیست افزود: بسیار مهم است که سلامت مردم در اولویت باشد و اقلام مورد نیاز آن ها تحت نظارت تولید و توزیع شود.

وی ادامه داد: هنوز شرایط عادی نشده است و باید در نظر داشته باشیم هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی بسیار جدی پیگیری شوند ازاین رو موضوع نصب بنرهای اطلاع رسانی توسط دستگاه های اجرایی نیز با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8193

به "مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید