معرفی رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس

به گزارش سهندبلاگ، شهر تفلیس (Tbilisi)، بزرگ ترین شهرهای کشور گرجستان و پایتخت این کشور می باشد که از لحاظ باستانی و تاریخی بسیار پربار بوده و جاذبه های فراوانی برای علاقمندان به تاریخ دارد. این شهر به دلیل نزدیکی به ایران و پایین تر بودن هزینه های سفر نسبت به دیگر مقاصد خارجی، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته و سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان را برای استراحت و تفریح به سمت خود می کشاند. از آنجایی که خورد و خوراک و غذا بخش مهمی از سفر را تشکیل می دهد، در این بخش تصمیم گرفتیم تا تعدادی از رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس را به شما معرفی کنیم. رستوران هایی که در اینجا معرفی می شوند، جز رستوران های لوکس تفلیس هستند. شما با مطالعه این مطلب می توانید با این رستوران ها آشنا شده و اطلاعاتی در خصوص محیط رستوران، منوی غذایی، قیمت غذاها و آدرس آن ها به دست آورید. آگاهی بیشتر در خصوص بهترین رستوران های تفلیس به شما یاری می نماید تا از بین گزینه های متعددی که پیش رو دارید، تصمیم بهتری گرفته و بهترین انتخاب را انجام دهید. پس اگر قصد سفر به گرجستان را دارید، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

معرفی رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس

رستوران له مونراشت

له مونراشت (Le Montrachet) یک رستوران کوچک و قدیمی است که شاید ظاهر آن در نگاه اول چندان نظر شما را جلب نکند، اما باید بدانید که این رستوران یکی از رستوران های لوکس تفلیس است که هرگز از خوردن غذا در آن پشیمان نخواهید شد. حتی این احتمال وجود دارد که در مدت اقامت خود در تفلیس، یک بار دیگر نیز برای غذا خوردن به آن مراجعه نمایید. در منوی این رستوران انواع غذاهای آسیایی، فرانسوی، آمریکایی و ایتالیایی وجود دارند که همه آن ها تحت نظر سرآشپز نیویورکی این رستوران تهیه و آماده می شوند. نکته ای که این رستوران را از دیگر رستوران های تفلیس متفاوت کرده، تغییر روزانه لیست غذاهای منوی آن است. با توجه به اینکه مواد اولیه غذاها از محصولات طبیعی و تازه تهیه می شوند، لیست غذاها متناسب با مواد موجود در آن فصل تغییر می نماید. رستوران له مونراشت همه روزه از ساعت 6 عصر تا 23 شب باز بوده و وعده غذایی شام را برای مهمانان خود آماده می نماید. برای خوردن یک شام خوشمزه در این رستوران می توانید به آدرس تفلیس، 23، خیابان بتلمی (Betlemi St., 23, Tbilisi 0108, Georgia) مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که له مونراشت، رستوران گرانی است و متوسط قیمت یک وعده غذایی آن بین 12 تا 82 دلار می باشد.

رستوران ساووی

ساووی (Savoy) یک رستوران کوچک و دنج در خیابان متکاوری شهر تفلیس است که منوی غذایی آن را غذاهای اروپایی تشکیل می دهد. سرآشپز فرانسوی رستوران خوشمزه ترین غذاها را با بهترین کیفیت برای مهمانان آماده کرده و با تزییناتی زیبا و هیجان انگیز آن را سرو می نماید. در گوشه ای از محیط رستوران نیز شومینه ای روشن دیده می گردد که در کنار یک آهنگ ملایم، فضایی دوست داشتنی و گرم را به وجود می آورد. حتی تصور غذا خوردن در چنین فضایی انسان را به وجد آورده و او را ترغیب به انجام این کار می نماید. پس اگر به می خواهید یک شام رمانتیک دو نفره نوش جان کنید، این رستوران را از دست ندهید. رستوران ساووی همه روزه از ساعت 12 ظهر شروع به کار کرده و تا 12 شب دو وعده غذایی ناهار و شام را برای مشتریان خود آماده می نماید. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران ساووی باید به آدرس تفلیس، خیابان متکاوری 4/6 (Mtkvari Street 4/6, Tbilisi 0105, Georgia) مراجعه نمایید. ساووی رستوران گرانی در بین بهترین رستوران های تفلیس است و متوسط قیمت یک وعده غذایی آن بین 10 تا 82 دلار می باشد. در این رستوران شما این امکان را دارید که هزینه غذای خود را با ویزا یا مسترکارت بپردازید.

رستوران له ماریس

یکی از رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس، رستوران له ماریس (Le Marais) می باشد که در آن می توانید انواع غذاهای اروپایی و فرانسوی را سفارش دهید. این رستوران چیدمانی فوق العاده جذاب دارد و محیط آن برای مهمانان بسیار دوست داشتنی و دلپذیر است. رستوران فرانسوی له ماریس همه روزه از 12 ظهر تا 24 شب آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد و خوشمزه ترین غذاها را با طعم های اصیل فرانسوی برای شما آماده می نماید. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران باید به آدرس تفلیس 32، خیابان ایراکلی آباشیزاده (Irakli Abashidze St., 32, Tbilisi, Georgia) مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که له ماریس رستوران گرانی است و متوسط قیمت یک وعده غذایی آن بین 30 تا 82 دلار می باشد.

رستوران داینهال

اگر قصد دارید تا غذاهای قفقازی و گرجی را در تفلیس امتحان کنید، رستوران لوکس داینهال (Dinehall) بهترین انتخاب برای شماست. شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای محلی گرجستان را در فضای دنج و مناسب رستوران نوش جان کرده و ساعات خوبی را برای خود و همراهانتان بسازید. داینهال همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی بوده و وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای مهمانان خود آماده می نماید. برای صرف یک وعده غذای به یاد ماندنی در داینهال باید به آدرس تفلیس، 28، خیابان روستاولی (Rustaveli St., 28, Tbilisi, Georgia) مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران های تفلیس است و قیمت غذاهای آن بالاست.

رستوران ویهن استفان

ویهن استفان (Weihenstephan) یکی از رستوران های لوکس تفلیس است که غذاهای اروپایی و گرجی را در منوی خود دارد. مهمترین چیزی که در این رستوران بسیار به آن اهمیت داده می گردد، استفاده از مواد باکیفیت و تازه است. از این رو اگر به دنبال غذاهای خوشمزه و سالم هستید، این رستوران در بین رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس بهترین مکان برای شماست. شما می توانید طیف گسترده ای از غذاها را با قیمت های متنوع در منوی این رستوران مشاهده کرده و مطابق با ذائقه و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ویهن استفان جز گران ترین رستوران های تفلیس محسوب می گردد، اما می توان با 10 دلار نیز به این رستوران رفت و یک غذای خوشمزه نوش جان کرد. گران ترین غذای موجود در منوی رستوران 100 دلار می باشد. ویهن استفان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب در یک محیط دوست داشتنی و زیبا آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. برای صرف یک وعده غذای به یادماندنی در ویهن استفان باید به آدرس تفلیس، جاده الکساندر کازبگی 27 (Alexander Kazbegi ave 27, Tbilisi 0177, Georgia) مراجعه نمایید.

رستوران منیو جی

منیو جی (Menu. Ge) یک رستوران آنلاین در تفلیس است. شما می توانید یکی از انواع غذاهای اروپایی، اروپای مرکزی، بین المللی و ژاپن را به وسیله اینترنت یا تماس تلفنی به این رستوران سفارش غذا دهید. منیو جی با 70 رستوران در سطح شهر در ارتباط بوده و غذای مورد نظر شما را از آن ها ارسال می نماید. این رستوران در بین بهترین رستوران های تفلیس همه روزه از ساعت 12:01 ظهر فعالیت خود را شروع کرده و تا 23:59 به کار خود ادامه می دهد. شما می توانید هریک از وعده های غذایی ناهار یا شام خود را به وسیله این رستوران سفارش داده و دریافت نمایید. قیمت غذاها نیز از 10 دلار تا 100 دلار بسته به نوع آن، متفاوت می باشد. رستوران منیو جی در آدرس گرجستان، تفلیس، چاوچاوادزه 43 (43 Chavchavadze, Tbilisi 0179, Georgia) واقع شده است.

رستوران استرادا

استرادا (Strada) رستورانی است که در آن می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را نوش جان کنید. تیم حرفه ای رستوران، غذاهای خوشمزه و با کیفیت، خدمه خوش برخورد و تزیین زیبا و دوست داشتنی غذاهای آن باعث شده تا استرادا یکی از محبوب ترین رستوران های لوکس تفلیس از نظر رستوران گردان و گردشگران تفلیس باشد. اگر از علاقمندان به غذاهای دریایی هستید، پیشنهاد می کنیم غذا خوردن در رستوران استرادا را از دست ندهید. استرادا دسرهای خوشمزه ای نیز دارد که می توانید پس از صرف از غذا یکی از آن ها را سفارش داده و نوش جان کنید. رستوران استرادا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 ظهر باز بوده و در دو وعده صبحانه و ناهار آماده پذیرایی از میهمانانش است. این رستوران در مرکز شهر و در خیابان ساندرا اولی آر 7 (R7 Sandro Euli Street) واقع شده و قیمت غذاهای آن نیز بین 30 تا 100 دلار می باشد.

رستوران ساکورا

ساکورا (Sakura) یک پیشنهاد ویژه برای علاقمندان به سوشی است. در این رستوران می توانید خوشمزه ترین سوشی های تفلیس را نوش جان کنید. علاوه بر این تنوع بالایی از غذاهای دریایی و ژاپنی نیز در منوی غذایی ساکورا دیده می گردد که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهید. البته یک نگاهی هم به قیمت غذاها داشته باشید، زیرا ساکورا رستوران گرانی است. رستوران ساکورا با 11 سال سابقه در خیابان عباشیدزاده 29 (29 Abashidze st., Tbilisi 0179, Georgia) در تفلیس واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2 صبح آماده پذیرایی از مشتریانش می باشد.

رستوران انسمبل چاینیز

انسمبل چاینیز (Ensemble Chinese) همانطور که از نامش پیداست، یک رستوران چینی است. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای چینی، بعضی از غذاهای شرق و جنوب آسیا نیز دیده می شوند که تمامی آن ها با مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه می شوند. خدمه رستوران بسیار خوش برخود بوده و رفتار مناسبی با مشتریان دارند. رستوران انسمبل چاینیز همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 21:30 شب آماده خدمت رسانی به مشتریانش می باشد و دو وعده ناهار و شام را برای آن ها آماده می نماید. این رستوران در آدرس تفلیس، تفلیس هالتینگ پریفرنس اند هتل، شهر جدید دریایی تفلیس در این بخش واقع شده و تنها 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. در خصوص قیمت ها نیز باید بگوییم که انسمبل چاینیز رستوران گرانی است و متوسط قیمت یک وعده غذایی آن بین 22 تا 61 دلار می باشد.

رستوران نیو ایژیا

اگر از علاقمندان به غذاهای چینی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران نیو ایژیا (New Asia) در بین بهترین رستوران های تفلیس بزنید. در این رستوران این فرصت را دارید که یک غذای چینی خوشمزه را با کیفیتی فوق العاده نوش جان کنید. نکته جالب توجه درباره این رستوران در بین رستوران های لوکس تفلیس، تزیین زیبا و هیجان انگیز غذاهای سفارشی می باشد که قطعا شما را به وجد آورده و اشتهایتان را بیشتر خواهد نمود. نیو ایژیا همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23 شب باز بوده و فقط وعده غذایی شام را برای مهمانان خود آماده می نماید. برای خوردن یک شام خوشمزه در رستوران نیو ایژیا می توانید به آدرس تفلیس، خیابان دیوید گامرکلی (Davit Gamrekeli st., 3, Tbilisi, Georgia) مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که نیو ایژیا رستوران گرانی است و متوسط قیمت یک وعده غذایی آن بین 10 تا 82 دلار می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2238

به "معرفی رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران های گران قیمت و لوکس تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید