معرفی مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

به گزارش سهندبلاگ، شهر لوگانو

آیا شما نیز به دنبال بازدید از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو هستید؟ آیا می دانید که بهترین زمان برای بازدید از این مکان های تاریخی و باستانی کی می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مطلب پیش روی خود همراهی کنید تا بتوانید اطلاعات بسیار مفیدی را در این خصوص به دست بیاورید. شهر لوگانو سوئیس با داشتن آب و هوای بسیار دلنشین و جذاب خود یکی از بهترین مقاصد گردشگری شناخته شده است به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر از این شهر بازدید می نمایند. شهر لوگانو در مجاورت دریاچه لوگانو واقع شده است که این دریاچه نیز سهم بسیار بزرگی را در ایجاد مناظر زیبا داشته است و بسیاری از گردشگران و مسافران نیز علاقه مندی زیادی را برای بازدید از این شهر و مکان های تاریخی و باستانی لوگانو نشان می دهند. شما نیز اگر قصد دارید تا در آینده نزدیک سفر بی نظیر و شگفت انگیزی را تجربه کنید می توانید با اولویت قرار دادن شهر لوگانو، از بهترین و جالب ترین جاذبه های دیدنی این شهر بازدید داشته باشید.

معرفی مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

همان طور که در بخش قبلی نیز به این امر اشاره شد، شهر لوگانو با داشتن ده ها جاذبه تاریخی و باستانی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران اروپایی و غیر اروپایی را به سوی خود جذب کند. مکان های تاریخی و باستانی لوگانو سهم بسیار زیادی را در رشد و رونق یافتن صنعت گردشگری این شهر داشته است به همین جهت نیز در این مطلب سعی بر آن داریم تا در خصوص جاذبه های تاریخی و باستانی این شهر بیشتر صحبت کنیم. از مهمترین و بی نظیرترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

- موزه هرمان هسه

- کلیسای سن لورنزو

- محله ویا ناسا

- گاندریا و گذرگاه زیتون

- سانتا ماریا دلی آنجلی

- قسمت قدیمی شهر لوگانو

در ادامه مطلب سعی بر آن داریم تا در خصوص هر کدام از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

موزه هرمان هسه از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

موزه هرمان هسه از باشکوه ترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو می باشد که با داشتن زیبایی منحصر به فرد و بی نظیر خود توانسته است در لیست بازدید بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع گردد. این موزه به اسم نویسنده آلمانی نام گذاری شده است چرا که مکان موزه مذکور خانه و اقامتگاه هرمان هسه می باشد. گردشگران و مسافران می توانند به محض ورود به این موزه صوت های بسیار مختلفی به زبان های زنده دنیا بشنوند و در خصوص تاریخچه این موزه اطلاعات مورد احتیاج را به دست بیاورند.

لوازم شخصی و آثار نویسنده معروف در این موزه نگهداری می گردد و گردشگران می توانند نسخه اصلی کتاب کلاسیک سیذارتا را از نزدیک مشاهده کنند که این کتاب داستانی در خصوص یک مرد هندی بوده و یکی از مشهورترین کتاب های دنیا می باشد.

کلیسای سن لورنزو از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

از دیگر مهم ترین و مشهورترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو می توان به کلیسای سن لورنزو اشاره کرد که این کلیسا با داشتن معماری و طراحی خود به سبک رنسانس توانسته است مانند یک جواهر سفید در دل شهر بدرخشد. توجه داشته باشید که این کلیسا از قدیمی ترین و تاریخی ترین کلیسای های شهر لوگانو به شمار می آید که تاریخ تاسیس آن به قرن شانزدهم می رسد. کلیسای مذکور با داشتن سه درب ورودی خود که با نقش های برجسته گچ کاری شده است، شکوه و عظمت بسیار بی نظیری را برای گردشگران و مسافران به ارمغان آورده است. این مکان علاوه بر آنکه در لیست مکان های تاریخی و باستانی لوگانو واقع شده است، سالانه شاهد برگزاری ده ها مراسم مذهبی بسیار بی نظیری نیز بوده است. گردشگران و مسافران به محض ورد به این کلیسا می توانند مجسمه هایی از تصاویر پرندگان و فرشتگان را در قسمت های مختلف این کلیسا مشاهده کنند که بی شک هر کدام از این تصاویر بازگو کننده مسائل بسیار مهمی در دین مسیحیت می باشد.

محله ویا ناسا از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

محله ویانا از تاریخی ترین وقدیمی ترین محله های شهر لوگانو می باشد که توانسته است با توجه به قدمت بسیار کهن خود در لیست بهترین و زیباترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو واقع گردد. این محله بسیار شیک و زیبا در قسمت جنوب شهر لوگانو قرار گرفته است و ساختمان های موجود در این محله مربوط به قرن 17 میلادی می باشد که با داشتن رنگ آمیزی های بسیار متنوع و دلنشین خود، منظره بسیار شیک و جذابی را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان آورده است.

بسیاری از گردشگران محله ویا ناسا را به عنوان یکی از توریستی ترین و جذاب ترین مقصد های گردشگری تلقی می کنند و به همین جهت به شما نیز پیشنهاد می کنیم که در سفرتان به این شهر حتما بازدید از محله ویا ناسا را در اولویت های بازدید خود قرار دهید تا لذت قدم زدن در یکی از قدیمی ترین محله های این شهر را تجربه کنید.

گاندریا و گذرگاه زیتون از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

از دیگر مهمترین و زیباترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو می توان به گاندریا و گذرگاه زیتون اشاره کرد که ورود هرگونه خودرو و ماشین به این منطقه ممنوع می باشد. محله گاندریا از دیگر محله های قدیمی شهر لوگانو بوده که مردم محلی این محله به سبک قدیمی به زندگی خود ادامه می دهند.

گذرگاه های بسیار باریک و کوچه های طاقدار در این محله تاریخی از مهمترین مناظری هستند که گردشگران و توریستها می توانند به راحتی از این جاذبه ها دیدن داشته باشند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر رویایی را دارید می توانید بازدید از این محله را در اولویت قرار داده و از آب و هوای بسیار مطلوب و معتدل این منطقه نیز بهره مند شوید.

سانتا ماریا دلی آنجلی از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

سانتا ماریا دلی آنجلی از دیگر مکان های تاریخی و باستانی لوگانو به شمار می آید که این کلیسا از قدیمی ترین کلیساها شهر لوگانو بوده و دقیقا رو به روی دریاچه لوگانو واقع شده است که این امر دسترسی مسافران و گردشگران را برای بازدید از این مکان بسیار راحت تر و امکان پذیر تر ساخته است.

دیواره های این کلیسا پر از آثار با ارزش هنرمند معروف برناردینو لوینی می باشد و گردشگران می توانند یکی از بزرگترین نقاشی مسیح را در این کلیسا مشاهده کنند. کلیسای سانتا نقش و اهمیت بسیار زیادی را نیز در میان مردم محلی این شهر دارد.

قسمت قدیمی لوگانو از مکان های تاریخی و باستانی لوگانو

شهر لوگانو دارای یک قسمت به نام بخش قدیمی لوگانو است که این منطقه از سه میدان تشکیل شده است و از پربازدیدترین مکان های تاریخی و باستانی لوگانو نیز محسوب می گردد.

گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از این منطقه را دارند می توانند پلکان های موازی دو طرف خیابان لوگانو را تعقیب نموده و خود را به این منطقه برسانند. توجه داشته باشید که انواع رستوران های قدیمی به همراه غذاهای سنتی در دل این منطقه جای گرفته است که گردشگران و مسافران می توانند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را در این منطقه داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دلتابان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3274

به "معرفی مکان های تاریخی و باستانی لوگانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مکان های تاریخی و باستانی لوگانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید