مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشوی موتورولا تا تغییرات نقشه گوگل

به گزارش سهندبلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشوی موتورولا تا تغییرات نقشه گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی موتورولا ریزر وی 3 معرفی گشت. این گوشی دارای طراحی منحصر به فرد تاشو است و از صفحه نمایش 6.2 اینچی نیز برخوردار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های مختلف تولید کننده گوشی های هوشمند در چین برای جذب مخاطبان جوان از رنگهای جدید و متفاوتی در محصولات خود استفاده می کنند. این بار نیز نوبت به ردمی نوت8 رسیده است که رنگ جدید خود را به بازار معرفی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای اخیر خبرهایی درباره جستجوی صحیح اسامی اماکن محلی برای گردشگران در گوگل مطرح شد. اکنون خبری جدید حکایت از آن دارد که میکروفون بخش جستجوی گوگل نیز تلفظ کاربران را اصلاح می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای گذشته بسیاری از کاربران ios اعلام کرده اند که زمان استفاده از فیس بوک با یک باگ جدی روبرو می شوند. این باگ باعث می شود دوربین بدون دلخواه کاربران باز شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر خبرهای بخش فناوری پایگاه خبری انتخاب را دنبال کرده باشید احتمالا با محصولات لاکچری و گران قیمت برند روسی Caviar آشنا شده اید. این بار نیز به سراغ ایرپادزهای لاکچری این برند رفته ایم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5432

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشوی موتورولا تا تغییرات نقشه گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشوی موتورولا تا تغییرات نقشه گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید