نتیجه نهایی کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش سهندبلاگ، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 1398 اعلام شد.

نتیجه نهایی کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، نتایج پذیرش نهایی در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398 دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته های تحصیلی گروه های آموزشی مختلف در پذیرش دوره های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز نموده اند، براساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام از روز یکشنبه 31 شهریور تا سه شنبه 2 مهر با در دست داشتن مدارک مندرج در این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی معین شده در دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور به موسسات محل قبولی خود مراجعه نمایند.

تمام پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ معین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در امسال، تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن است.

گواهی موقت خاتمه تحصیلات دوره متوسطه دوم (برای داوطلبان نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش نظام آموزشی 3-3-6) و یا دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن و اصل فرم تأییدیه معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه خاتمه تحصیلات برای آنان صادر نشده است، از دیگر مدارک مورد احتیاج است.

گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته شدگان شاغل) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش معین کند (برای برادران) از جمله مدارک ثبت نام است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3944

به "نتیجه نهایی کاردانی علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه نهایی کاردانی علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید