نرخ بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما در نوروز تغییر نمی کند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده نرخ حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در ایام نوروز 98، گفت: از ماه گذشته این کمیسیون، مذاکرات و مکاتبات خود با دستگاه ها در حوزه های مختلف حمل و نقل را شروع نموده و خوشبختانه این سازمان ها همکاری مناسبی را با مجلس داشته اند.

نرخ بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما در نوروز تغییر نمی کند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با سازمان هواپیمایی، گفت: در این مکاتبه، درباره نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز مذاکرات جدی و قابل قبولی صورت گرفت، از این رو بر اساس گزارش این سازمان، نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز 98 تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون عمران مجلس در مذاکرات با مسئولان حمل و نقل ریلی در ارتباط با نرخ بلیت نیز تأکید کرد که قیمت بلیت قطار در نوروز 98 نباید تغییر کند تا مسافران بتوانند بهتر از امکانات حمل و نقل ریلی استفاده نمایند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه نمود: در بحث حمل و نقل جاده ای نیز کمیسیون عمران مجلس معتقد به عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس بود، همچنین بر ضرورت افزایش خدمات رفاهی در حوزه حمل و نقل تأکید شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس بر آمادگی و حضور کامل هلال احمر، اورژانس و ناجا در جاده ها تأکید کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 707

به "نرخ بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما در نوروز تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما در نوروز تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید