نشست استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ برگزار می شود

به گزارش سهندبلاگ، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا احتمالا قصد دارد طی روزهای آینده نشست های استماع درباره آغاز روند استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده را برگزار کند.

نشست استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ برگزار می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شبکه سی ان ان روز جمعه با استناد به مصاحبه خود با رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که نشست های استماع این کمیته برای آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

آدام شیف رئیس این کمیته به سی ان ان گفت: ما تا آنجا که مصلحت باشد، این کار را انجام خواهیم داد. ولی باید ببینیم چه شاهدهایی حاضر هستند تا در نشست کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان حاضر شوند و کدام یک از شاهدها نیاز به احضاریه رسمی دارند.

این در شرایطی است که کمیته امور خارجه، اطلاعات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا که از سوی دموکراتها اداره می شود، روز جمعه احضاریه ای را برای مایک پامپئو وزیر خارجه ایالات متحده صادر کرده است تا وی را برای ارائه اسناد مربوط به تماس های کاخ سفید با رئیس جمهور اوکراین تحت فشار قرار دهد.

این کمیته همچنین قصد دارد احضاریه هایی را برای 5 مقام وزارت خارجه آمریکا طی 2 هفته آینده ارسال کند از جمله ماری یووانویچ سفیر سابق آمریکا در اوکراین، کورت ولکر فرستاده ترامپ در امور اوکراین و گوردون سوندلند فرستاده آمریکا در اتحادیه اروپا.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4045

به "نشست استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید