نشست شب های فناوری با موضوع فرهنگ و فناوری برگزار می گردد

به گزارش سهندبلاگ، چهارمین نشست تخصصی شب های فناوری با موضوع فرهنگ و فناوری با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می گردد.

نشست شب های فناوری با موضوع فرهنگ و فناوری برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، در نشست تخصصی شب های فناوری غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سخنرانی با عنوان فناوری های نوین و تحولات نسلی می پردازد، حسین ابراهیم آبادی رئیس مرکز نشر دانشگاهی، فناوری های جدید و تعامل و تعارض آن با فرهنگ و خشنودی و ناخشنودی ما از زندگی را مورد آنالیز قرار می دهد و داریوش مطلبی معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تشریح رابطه فرهنگ و فناوری می پردازد.

سلسله نشست های تخصصی شب های فناوری،با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می گردد. این نشست با مشارکت کانون شهر هوشمند به دبیری ستاره امیری برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رایگان به لینک https://bit.ly/2XVY0Pt مراجعه نمایند.

فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2407

به "نشست شب های فناوری با موضوع فرهنگ و فناوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شب های فناوری با موضوع فرهنگ و فناوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید