هشدار وزارت دفاع روسیه درباره کوشش برای بی اعتبار کردن ارتش

به گزارش سهندبلاگ، معاون وزیر دفاع روسیه با اشاره به اینکه وسایل ارتباط جمعی به عرصه ای جدی برای رویارویی تبدیل شده، از افزایش فشارهای اطلاعاتی با هدف بی اعتبار کردن اقدامات مثبت نیروهای مسلح این کشور طی سال های اخیر اطلاع داد.

هشدار وزارت دفاع روسیه درباره کوشش برای بی اعتبار کردن ارتش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، روسلان تسالیکوف معاون اول وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد که اعمال فشار اطلاعاتی با هدف بی اعتبار کردن کار ارتش این کشور در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی یافته است.

وی در مصاحبه با روزنامه کراسنایا زوزودا (نشریه داخلی وزارت دفاع روسیه) گفت: باید اعتراف کنم که در سالهای اخیر، فشار اطلاعاتی برما شدت گرفته است و هدف از آن بی اعتبار کردن کلیه اقدامات عظیمی است که برای تقویت نیروهای مسلح روسیه انجام می گردد.

تسالیکوف یادآور شد: هم اکنون سیستم ارتباطات جمعی و رسانه ای به عرصه ای جدی برای رویارویی است و اطلاعات اگر در دستان مناسب قرار گرفته و منابع کافی داشته باشد، به سلاحی قدرتمند و مخرب تبدیل می گردد.

به گفته این مقام نظامی ، وزارت دفاع روسیه اطلاعات موثقی در اختیار دارد که اقدامات هماهنگی توسط کشورهای خاص به وسیله رسانه های خاص و با هدف بی اعتبار کردن ارگان های دولتی روسیه، سیاستمداران و روزنامه نگاران انجام می گردد. وی اضافه نمود: در آینده نزدیک این وزارتخانه انتظار دارد که اعمال فشارهای اطلاعاتی که علیه مقامات بلندپایه نیروهای مسلح روسیه در همه سطوح راهنمایی می شوند، شدت بیشتری هم پیدا کند.

معاون وزیر دفاع روسیه تاکید نمود که این وزارتخانه روش های کثیف جنگ اطلاعاتی علیه وزارت دفاع را بدون پاسخ کافی نخواهد گذاشت.

تسالیکوف گفت، نمایندگان رسانه های گروهی روسیه در چنین رویارویی اطلاعاتی، نباید سرنیزه دشمن، بلکه متحدین مقامات مسکو باشند.

وی یادآور شد: ما کوشش نمی کنیم تا همه نیروهای مسلح روسیه را دوست داشته باشند ولی هرگز اجازه نخواهیم داد که نقشه ها و برنامه هایی که با هدف بی اعتبار کردن ارتش روسیه وجود دارد، تحقق یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6188

به "هشدار وزارت دفاع روسیه درباره کوشش برای بی اعتبار کردن ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزارت دفاع روسیه درباره کوشش برای بی اعتبار کردن ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید