وراتی: سطح لیگ فرانسه از سایر لیگ ها پایین تر نیست

به گزارش سهندبلاگ، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن تاکید نمود سطح لیگ فرانسه به هیچ وجه از لیگ های دیگر اروپایی پایین تر نیست.

وراتی: سطح لیگ فرانسه از سایر لیگ ها پایین تر نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنیدو در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، خیلی ها ممکن است تصور نمایند سطح لیگ فرانسه نسبت به لیگ های برتر اروپایی مثل بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری A پایین تر باشد ولی مارکو وراتی اینطور فکر نمی نماید.

این هافبک ایتالیایی در این زمینه گفت: حتی در فرانسه هم ممکن است این تصور وجود داشته باشد که سطح لیگ فرانسه پایین تر از لیگ های دیگر اروپایی است ولی در حقیقت این طور نیست. زمانی که به لیگ فرانسه آمدم، تنها لیون را می شناختم چون بازیکنان بزرگی داشت ولی رفته رفته توانستم با تماشای بازی ها و البته آشنایی بیشتر، با بقیه تیم ها هم آشنا شوم. الان که چند سالی است در لیگ فرانسه بازی می کنم، باید بگویم فرق زیادی بین لیگ فرانسه با بقیه لیگ ها نیست. بازی ها در لیگ فرانسه بسیار فیزیکی است و به هیچ وجه نمی توان این را گفت که سطح لیگ پایین است. الان ایتالیا با افت تیم های میلان و اینتر افت زیادی داشته و اکنون فرانسه سومین لیگ برتر اروپا است. نتایجی که تیم های فرانسوی این فصل در لیگ قهرمانان کسب کردند به خوبی این موضوع را نشان می دهد که فوتبال فرانسه چه صندلیی دارد. موناکو در صدر جدول واقع شده است. پاری سن زرمن برای سرگروهی کوشش می نماید و لیون نیز شانس صعود دارد.

وراتی درباره قهرمانی در رقابت های این فصل گفت: طبیعتا تیمی که چند سال با مربی بوده است، بعد از تغییر مربی به زمان احتیاج دارد تا دوباره به شرایط خوب برگردد. این شرایط برای ما وجود داشته است. جدایی زلاتان ایبراهیموویچ و لوران بلان و تغییر تاکتیک باعث شده است کمی شرایط جدیدی را در تیم ببینیم. سال جاری نیس و موناکو فراتر از حد انتظار ظاهر شدند. این دو تیم مدعی قهرمانی هستند ولی بازی های زیادی باقی مانده است که باید پیروز شویم و بار دیگر به صندلی اصلی برگردیم. این هفته ملاقات مشخص نماینده ای با نیس داریم و اگر پیروز شویم، بار دیگر شانس برابری برای قهرمانی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6645

به "وراتی: سطح لیگ فرانسه از سایر لیگ ها پایین تر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: سطح لیگ فرانسه از سایر لیگ ها پایین تر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید