وزیر بهداشت: پروتکل های بهداشتی رعایت نشود کشور با چالش روبرو می شود

به گزارش سهندبلاگ، وزیر بهداشت گفت: عمل نکردن و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و هم چنین بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی ممکن است مجددا کشور را با چالش روبرو کند.

وزیر بهداشت: پروتکل های بهداشتی رعایت نشود کشور با چالش روبرو می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی با تشریح شیوع آخرین شرایط بیماری کرونا در کشور پرداخت و گفت: پس از گذشت مدت زمان طولانی برای اولین روز تعداد مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به کرونا دو رقمی شده است. به طوری که متأسفانه امروز شاهد فوت 98 نفر از هموطنان بوده ایم.

وی با بیان اینکه ما روزهای سخت و فشار سنگینی را پشت سر گذاشته ایم گفت: مدیریت شیوع بیماری کرونا به نحو احسن در حال انجام است و شرایط بیشتر استان ها مطلوب گزارش شده و همچنین میزان ورودی بیمارستان ها فرایند کاهشی به خود گرفته است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تحقق این موفقیت ها با تلاش بی وقفه پزشکان و پرستاران به دست آمده است توصیه کرد: مردم باید فاصله گذاری هوشمند را بر اساس پروتکل های ابلاغ شده انجام دهند و به توصیه های بهداشتی عمل کنند. به دلیل اینکه عمل نکردن و بی توجهی به پروتکل ها و همچنین بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی ممکن است مجدداً کشور را با چالش روبرو کند.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از پزشکان و پرستارانی که در این روزهای سخت در حال تلاش هستند گفت : ما برای از دست دادن عزیزان مان زخم زیادی بر سینه داریم و از مردم می خواهیم بار اقدامات درمانی را بر دوش پرستاران سنگین تر نکنند. پرستاران ما علیرغم اینکه سختی های زیادی را تحمل کردند هیچ وقت با ترش رویی با مردم برخورد نکردند و ما خواهش می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی قدرشناس زحمات این همکاران باشیم تا بتوانیم با کاهش روز به روز تعداد مبتلایان و مرگ و میرها موفقیت های بیشتری به دست آوریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8146

به "وزیر بهداشت: پروتکل های بهداشتی رعایت نشود کشور با چالش روبرو می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: پروتکل های بهداشتی رعایت نشود کشور با چالش روبرو می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید