وظیفه ارتش آمریکا این نیست که پلیس جهان باشد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه خاطرنشان کرد که دستور لغو تحریم های این کشور علیه ترکیه را صادر نموده است.

وظیفه ارتش آمریکا این نیست که پلیس جهان باشد

رئیس جمهوری آمریکا که در کاخ سفید سخن می گفت، علت لغو تحریم های این کشور را موافقت ترکیه با آتش بس عنوان نمود و خواهان آن شد که این آتش بسِ موقت، در این منطقه بصورت دائمی اجرا گردد.

ترامپ اضافه نمود: تحریم ها لغو خواهند شد؛ مگر آنکه اتفاقی روی دهد که ما با آن موافق نباشیم. ایالات متحده نیروهایش را از سوریه خارج خواهد نمود و تنها تعدادی کمی از نظامیان آمریکایی برای حفاظت از مناطق نفتی سوریه باقی خواهند ماند!

وی ادامه داد: با برقراری آتش بس دائمی، تحریم هایی که علیه ترکیه اعمال شده بود برچیده می شوند؛ مگر این که اتفاق جدیدی بیفتد که مورد رضایت ما نباشد.

دونالد ترامپ اضافه نمود: من با مظلوم (فرمانده نیروی های قسد) صحبت کردم. او به من تضمین داد که از بازداشت شدگان داعش حفاظت خواهد شد و آنهایی که فرار نموده اند دوباره دستگیر شده اند.

رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: این جنگ می توانست بسیار فاجعه بار باشد؛ اما ما توانستیم به آتش بس دست پیدا کنیم و حالا دائمی خواهد بود! اروپا باید در قبال اتباع خود که به داعش پیوسته بودند و اکنون زندانی هستند قبول مسئولیت نمایند و آنها را تحویل بگیرند. می گفتند آمریکا باید پاسخ نظامی به ترکیه بدهد. به هیچ وجه. ما با کشور متحدمان وارد جنگ نمی شویم. وظیفه ارتش آمریکا این نیست که پلیس جهان باشد. سایر کشورها هم باید قبول مسئولیت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4831

به "وظیفه ارتش آمریکا این نیست که پلیس جهان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه ارتش آمریکا این نیست که پلیس جهان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید