پتنت های اوپو کاربرد جدید حفره نمایشگر را نشان می دهند

به گزارش سهندبلاگ، در سال 2019 تعداد زیادی از گوشی های هوشمند از نمایشگر حفره دار بهره می برند و به همین خاطر شرکت ها در کوشش هستند نوآوری خود را در رابطه با این مشخصه عملی نمایند. به عنوان مثال، گلکسی A8s سامسونگ از یک ژست حرکتی جالب بهره می برد که کاربران می توانند به وسیله انجام سوایپ بر این حفره، اپلیکیشن دوربین را باز نمایند. انتظار می رود گوشی های گلکسی اس 10 هم از این ویژگی بهره ببرند. اما حالا، باید به دو پتنت جدید شرکت اوپو اشاره کنیم که در سازمان جهانی مالکیت فکری ثبت شده اند.

پتنت های اوپو کاربرد جدید حفره نمایشگر را نشان می دهند

در این پتنت، شاهد قرارگیری آیکون مربوط به اپلیکیشن دوربین در اطراف حفره مذکور هستیم و حفره موردنظر در مرکز آیکون اپلیکیشن دوربین قرار گرفته است و با کلیک بر آن، اپلیکیشن دوربین باز می گردد. در یک پتنت دیگر، می توانیم آیکون های دیگری را بر در بخش فوقانی گوشی اوپو مشاهده کنیم. بر روی این آیکون ها می توان سوایپ کرد تا آیکون های دیگر اپلیکیشن ها پدیدار گردد ولی جای آیکون دوربین همیشه ثابت می ماند. ضمناً با انجام یک ژست حرکتی هم می توان این آیکون ها را ناپدید کرد.

اولین گوشی اوپو که از نمایشگر حفره دار بهره می برد، به احتمال زیادی در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد. ظاهرا این گوشی ها اوپو F19 و اوپو F19 پرو نام دارند. طبق گزارش ها، می توانیم انتظار بهره گیری این گوشی ها از دوربین مجهز به تکنولوژی زوم اپتیکال 10 برابری و حسگر اثر انگشت تمام صفحه را داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 464

به "پتنت های اوپو کاربرد جدید حفره نمایشگر را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت های اوپو کاربرد جدید حفره نمایشگر را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید