پرویز هادی: از خداحافظی کمیل قاسمی ناراحت شدم

به گزارش سهندبلاگ، سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه کمیل قاسمی از افتخارات ورزش ایران است، گفت: از خداحافظی او ناراحت شدم.

پرویز هادی: از خداحافظی کمیل قاسمی ناراحت شدم

به گزارش خبرنگاران، پرویز هادی درباره عملکردش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و قهرمانی در وزن 125 کیلوگرم گفت: یک هفته قبل کمرم شدیداً گرفت به طوری که حتی نمی توانستم تکان بخورم و راه بروم و با مصرف قرص مسکن کشتی گرفتم. خوشبختانه با وجود دردی که داشتم توانستم از پس کشتی های سنگین بربیایم.

وی ادامه داد: خدا را شکر نسبت به آسیب دیدگی و آمادگی که داشتم از عملکردم راضی بودم و امیدوارم در مدت باقی مانده در اردوهای تیم ملی بتوانم به آمادگی مناسبی برسم.

دارنده مدال برنز دنیا و دو طلای بازی های آسیایی درباره خداحافظی کمیل قاسمی گفت: کمیل از افتخارات ورزش و کشتی ایران به خصوص سنگین وزن ها است. او را خیلی دوست دارم و همواره برایم قابل احترام است. 15 سال در اردوهای تیم ملی با هم زندگی کردیم و امروز از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم. وقتی یک قهرمان از دنیای قهرمانی خداحافظی می نماید ناراحت کننده است.

هادی درباره حرکتی که در خداحافظی کمیل قاسمی انجام داد و او را بر روی شانه هایش گذاشت و دور تشک چرخاند، گفت: وظیفه ام بود و کاری نکردم. کمیل دوست و برادر من است و امیدوارم در سایر مراحل زندگی نیز پیروز باشد.

وی درباره برنامه اش برای حضور در مسابقات دنیای گفت: کوشش می کنم ابتدا یک مدال خوشرنگ تر از سال گذشته را همراه با سهمیه المپیک که از کسب مدال مهم تر است به دست بیاورم و بعد از آن بر روی پیروزیت در المپیک تمرکز کنم. امیدوارم تمام اعضای تیم پیروز به کسب سهمیه و افتخار آفرینی در رقابت های دنیای شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2210

به "پرویز هادی: از خداحافظی کمیل قاسمی ناراحت شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز هادی: از خداحافظی کمیل قاسمی ناراحت شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید