پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی میلان انتظار داشت تیمش بتواند گلهای بیشتری وارد دروازه اسپال کند.

پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در هفته دهم سری آ ایتالیا برابر اسپال نهاده شد و با یک گل مهمانش را شکست داد. این اولین پیروزی پیولی با میلان بود.

استفانو پیولی بعد از این دیدار گفت: از بازیکنانم خواسته بودم با تمام توانشان در زمین بازی نمایند و ما فرصت کمی به حریف دادیم و توانستیم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم. حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم ولی همین هم خوب است و می تواند ما را برای بازی حساس با اتزو آماده کند. بازی تا دقیقه 90 در شرایط سختی دنبال می شد و باید خیلی زودتر گل دوم را نیز به ثمر می رساندیم و خیال خودمان را راحت می کردیم. اسپال می دانست که رسیدن به دروازه ما امکان پذیر نیست و باید در بازیهای بعد نیز همینطور بازی کنیم.

او در خاتمه با تمجید از سوسو گلزن تیمش گفت: سوسو کیفیت بالایی دارد و خیلی شادمان هستم که او را در تیمم دارم ولی من عادت ندارم از افراد نام ببرم و به نظرم برد و باخت مسئول همکاری یک تیم است و به یک بازیکن خلاصه نمی گردد.

میلان با این پیروزی 13 امتیازی شد و در صندلی دهم نهاده شد و توانست اندکی شرایط خود را در جدول رده بندی رقابت ها بهبود ببخشد. روسونری حالا به دیدار هفته بعد برابر لاتزیو می اندیشد و امیدوار است بتواند 3 امتیاز آن دیدار خانگی را نیز به دست بیاورد. شاگردان پیولی بعد از دیدار با لاتزیو به دیدار یوونتوس صدرنشین خواهند رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5091

به "پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: حیف شد که نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید