کیهان کلهر جایزه اش را به محمدرضا شجریان تقدیم کرد

به گزارش سهندبلاگ، کیهان کلهر پس از دریافت جایزه هنرمند سال، این جایزه را به محمدرضا شجریان تقدیم کرد.

کیهان کلهر جایزه اش را به محمدرضا شجریان تقدیم کرد

به گزارش خبرنگاران، کیهان کلهر نوازنده کمانچه جایزه هنرمند سال 2019 را از فستیوال جهانی موسیقی در کشور فنلاند دریافت کرد. این نوازنده ایرانی پیش از این نیز به همراه گروه راه ابریشم برنده جایزه گرمی شده بود.

کلهر پس از دریافت جایزه هنرمند سال، بیان نمود: معمولا پیش نمی آید که انسان وقتی زنده است مورد تجلیل واقع گردد. از این رو بسیار مفتخرم و تحت تاثیر قرار گرفتم، هرچند من این جایزه را یک دستاورد شخصی محسوب نمی کنم.

سال های بسیاری مرارت، دانش و پشتکار، پیشینه موسیقی ایرانی است که من محصولِ آن گذشته و پیشینه هستم. امروز این جایزه را از طرف تمام جامعه موسیقی ایرانی می پذیرم و به نمایندگی از جامعه موسیقی ایرانی آن را به استاد محمدرضا شجریان، استاد بزرگ موسیقی ایرانی که در چند سال گذشته در بستر بیماری بودند و دلتنگ شنیدن صدایشان هستیم، تقدیم می کنم. امیدورام که حالشان خوب باشد و این هدیه را از من بپذیرند.

به همین دلیل همایون شجریان، فرزند محمدرضا شجریان ویدیوی سخنرانی کلهر را در لحظه دریافت جایزه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

تبریک بسیار کیهان جان. همانطور که اشاره کردی پدر هنوز مراحل بیماری شان را می گذرانند و متاسفانه در شرایطی نیستند که دست به قلم شوند. مانند همواره در اوج باشی و افتخارآفرین برای هنر این سرزمین و دوستدارانش. سپاسگزار از محبت و معرفتت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4954

به "کیهان کلهر جایزه اش را به محمدرضا شجریان تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان کلهر جایزه اش را به محمدرضا شجریان تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید