گل محمدی: بازی با ذوب آهن برای ما سخت است، اگر چوچو را دیدید به ما هم خبر دهید!

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی شهر خودرو معتقد است که بازی فردای تیمش برابر ذوب آهن سخت خواهد بود.

گل محمدی: بازی با ذوب آهن برای ما سخت است، اگر چوچو را دیدید به ما هم خبر دهید!

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر گفت: جا دارد برای در اختیار دادن زمین تمرین از طرف تیم ذوب آهن تشکر کنم. ما برای هدف بزرگی وارد اصفهان شدیم و امیدوارم به هدفمان برسیم. با تیمی بازی داریم که در حمله قوی است و با توجه به کیفیت بازی اش، نمایش خوبی ارائه در زمین ارائه می دهد. شاید ذوب آهن امتیازهای لازم را تا اینجای کار نگرفته اما این بازی برای ما سخت خواهد بود و با توجه به اینکه فرصتی زیادی برای تمرین نداشتیم، سعی کردیم بعد از باختی که در جام حذفی داشتیم، ریکاوری کنیم تا خود را آماده بازی کنیم. با توجه به شناختی که از دو تیم دارم، شاهد یک بازی خوب خواهیم بود.

او ادامه داد: فکر نمی کنم جای مقایسه باشد ولی شرایط با وقتی که من در ذوب آهن بودم فرق دارد. برای ذوب آهن در ادامه راهش آرزوی پیروزیت می کنم. این تیم یکی از باشگاه های با ثبات ایران است و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشد.

گل محمدی اضافه کرد: نوع بازی که سال جاری ارائه می دهیم با سال قبل تفاوت دارد. می توانستیم برای حفظ بازیکنان کوشش بیشتری انجام دهیم. انتظار داشتم که در جابجایی بهتر عمل کنیم. ما در فصل جدید مصدوم های قابل توجهی داشتیم. مدت مصدومیت این بازیکنان زیاد شده و این کار ما را سخت می نماید. چند بازیکن ما در اردوهای تیم ملی بودند. بعد از یک هفته از چوچو هنوز خبر نداریم. بازیکنان تازه به تمرینات اضافه شدند و این باعث شده بیشتر اذیت شویم. از امتیازاتی که گرفتیم راضی هستم و فکر می کنم عملکردمان نسبت به امتیازاتی که گرفتیم خوب بوده است.

سرمربی شهر خودرو گفت: مصدوم تیم ما فرشاد محمدی مهر است. از چوچو هم خبر نداریم. اگر این بازیکن را پیدا کردید به ما هم یک زنگ بزنید!

او در خاتمه گفت: تقابل انگیزه ها فردا باعث می گردد یک فوتبال جاندار را ببینیم و موجب گردد یک بازی با کیفیت را بتوانیم ببنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4714

به "گل محمدی: بازی با ذوب آهن برای ما سخت است، اگر چوچو را دیدید به ما هم خبر دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازی با ذوب آهن برای ما سخت است، اگر چوچو را دیدید به ما هم خبر دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید