یونایتد - سویا، اولین فینالیست لیگ اروپا معین می گردد

به گزارش سهندبلاگ، در اولین ملاقات نیمه نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و سویا برابر هم روبرو می شوند.

یونایتد - سویا، اولین فینالیست لیگ اروپا معین می گردد

به گزارش خبرنگاران، در اولین ملاقات از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و سیا برابر هم به میدان می فرایند. تیم پیروز این مسابقه می تواند اولین فینالیست لیگ اروپا لقب گیرد. یونایتد بعد از سرانجام لیگ برتر ردر رده سوم جدول، توانست لاسک و کپنهاگن را شکست دهد و به این مرحله برسد و حالا برابر تیمی قرار می گیرد که در مرحله قبل توانست یک تیم انگلیسی دیگر یعنی ولورهمپتون را حذف کند.

سویا بعد از 3 قهرمانی مابین سال های 2014 تا 2016 نشان داد راه قهرمانی در لیگ اروپا را به خوبی می داند. راهنمایی سویا در آن دوره بر عهده اونای امری سرمربی فعلی ویارئال بود. حالا بار دیگر این تیم در آستانه رسیدن به یک فینال دیگر در لیگ اروپا فاصله دارد. این تیم در مرحله قبل برابر لورهمپتون توانست با چاشنی شانس برنده باشد. پنالتی خیمنز برترین گلزن ولورهمپتون از دست رفت و سویا توانست در دقیقه 88 با گل اوکامپوس برنده از زمین خارج گردد. این هفدهمین گل فصل مهاجم سویا بود که امید اصلی لزنی این تیم نیز محسوب می گردد.

سویا با قرار دریافت در رده چهارم لالیگا توانسته است خیال خود را بابت صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد راحت کند. یونایتد نیز همین شرایط را دارد و با حضور در رده سوم لیگ برتر می داند که فصل بعد در لیگ قهرمانان است ولی به هر حال کسب قهرمانی در این رقابت ها می تواند برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشته باشد و اعتماد بله نفس بازیکنان تیم را افزایش دهد.

منچستریونایتد در سال 2017 توانست با راهنمایی مورینیو در این جام به قهرمانی برسد. آنها حالا یک قدم دیگر تا رسیدن به فینال فاصله دارند. با آمادگی این روزهای برونو فرناندس در مرز خط هافبک یونایتد، شیاطین سرخ می توانند رویای کسب یک قهرمانی دیگر را در لیگ اروپا در سر بپرورانند.

احتمال می رود ماتیچ بعد از غیبت در بازی قبل در این ملاقات در ترکیب ثابت یونایتد قرار گیرد و اریک بایی نیز جای خود را به ویکتور لیندلوف بدهد.

در دیگر ملاقات این مرحله اینتر و شاختار برابر هم ملاقات خواهند داشت تا تکلیف فینالیست های لیگ اروپا معین گردد که به خاطر شیوع ویروس کرونا دیگر بازی های این رحله رفت و برگشت نبود و به صورت متمرکز و تک حذفی برگزار گردید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9947

به "یونایتد - سویا، اولین فینالیست لیگ اروپا معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد - سویا، اولین فینالیست لیگ اروپا معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید