10 دنیای برتر کینگدام هارتس که جادوی مجموعه را به تصویر می کشند

به گزارش سهندبلاگ، زمان هایی پیش می آید که به دلایل متعدد، وجود فرنچایز کینگدام هارتس در مخیله آدم نمی گنجد. در عصر حق انتشار و محافظت از برند و مضامین پیچیده سازمانی که اغلب اوقات در جبهه مخالف خلاقیت قرار دارند، ما چطور آن قدر خوش شانس هستیم که می توانیم دنیا های شگفت انگیز و جادویی دیزنی و فاینال فانتزی را در کنار هم تجربه کنیم؟

10 دنیای برتر کینگدام هارتس که جادوی مجموعه را به تصویر می کشند

پیروزیت و محبوبیت کینگدام هارتس علل مختلفی دارد اما هنگام گفت وگو درباره بازی معمولا صحبت ها به سوی دنیا های بازی کشیده می گردد. هر کدام از نواحی تازه فرنچایز کینگدام هارتس شما را به سفری محیرالعقول در خیال انگیزترین محیط هایی می برد که تا به امروز به دست هنرمندان زبردست و خالقان عرصه تفریح خلق شده است. تا جایی که گاهی اوقات تجربه بازی تنها باهدف آنکه ببینید فرنچایز شما را این بار به چه سرزمینی خواهد برد ارزشش را دارد.

با اینکه هر طرفدار کینگدام هارتس دنیا دلخواه خود را دارد، برای من به شخصه فکرکردن به فرنچایز همواره همراه با تصور دنیا های بازی است. دنیا هایی که انکارکردن شگفتی های مدهوش نماینده اشان غیرممکن است به خصوص وقتی تنها تفکر به آن ها لبخند به لبانم می آورد.

10. قلمروی کرونا (کینگدام هارتس 3)

نام بدشگون آن به کنار، این سرزمین که با الهام از فیلم گیسو کمند ساخته شده به قدری هنرمندانه بنا شده است که می توان با اطمینان ادعا کرد مجذوب کنندهیت فیلمی که زیبایی هایش را از آن وام گرفته دوچندان می نماید.

با اینکه موسیقی سرزنده این سرزمین بی شک ستاره بی رقیب آن است، لذت غیرقابل انکاری در مشاهده چگونگی ترکیب کلیشه های کلاسیک فانتزی با نوعی معصومیت جادویی در این دنیا وجود دارد که شادی را به وجودتان می آورد. از بسیاری از جوانب این سرزمین نماینده بهترین ایده های تلفیق نقش آفرینی فاینال فانتزی و طراحی دیزنی است.

9. ورزشگاه الیمپوس (کینگدام هارتس)

ورزشگاه الیمپوس بی شک به زیبایی طراحی شده و از ارتباطش با فیلم های اغلب نادیده گرفته شده هرکول بهره می برد اما این یکی از دنیاهای کینگدام هارتس است که بهتر است در عوض طراحی اش با کارهایی که می توان در آن به انجام رساند به یاد آورد.

با تمرکز ویژه بر روی نبرد، ورزشگاه الیمپوس با آغوش پذیرای آن دسته از افرادی است که معتقدند ترکیب آشفته مضامین اولین بازی کینگدام هارتس گاهی اوقات آن ها را به مسیرهای خاص گیم پلی می کشاند که قصد انجامشان را نداشتند. این مرحله به طور شگفت آوری به پتانسیل خود واقف است و شما را در میدان نبرد قرار می دهد و مجبورتان می نماید به مصاف چالش های فریبنده و به یادماندنی بازی بروید.

8. جعبه اسباب بازی (کینگدام هارتس 3)

معرفی داستان اسباب بازی به کینگدام هارتس که طرفداران مدت ها منتظرش بودند به هیچ اسم ناامیدنماینده نبود. دنیا جعبه اسباب بازی کینگدام هارتس 3 لوکیشن های برجسته فیلم ها را به بازی اضافه کرد و در عین حال با پیروزیت هویت دوست داشتنی یکی از بهترین فرنچایزهای پیکسار را به خوبی حفظ کرد.

البته باید معترف شد که بعضی از ایده های تعبیه شده در گیم پلی درست کار نمی نمایند اما بین طراحی هنری فوق العاده که مشابه آخرین فیلم های داستان اسباب بازی است و لوکیشن های فراموش نشدنی دوران کودکی، شما با قدم گذاشتن در این دنیا حس بچه ای را پیدا می کنید که دارد با بهترین اسباب بازی هایش در یک اثر هنری پرسه می زند.

7. شبکه/ The Grid (کینگدام هارتس سه بعدی: دریم دراپ دیستنس)

طراحی تلفیقی ترون از بازی های ویدیویی و تکنولوژی با بازخورد نه چندان گرمی در سال 1982 روبه رو شد اما سال های گذشته نسبت به یکی از جاه طلبانه ترین شکست های دیزنی مهربان تر بوده است. آن طور که پیداست، ترون با دنیا کینگدام هارتس به راحتی جفت وجور می گردد.

مانند فیلم های سینمایی، طراحی نئونی شبکه (The Grid) (که از Tron Legacy الهام گرفته) احتمالا به مذاق هرکسی خوش نمی آید. اما برای بازیکنان کینگدام هارتس که در پی دنیای کمی متفاوت هستند شبکه محیطی ارائه می نماید که از سایر دنیا های رنگارنگ، شاد و فانتزی فرنچایز متمایز است. علاوه بر این مانند سایر آثاری که نام ترون را به یدک می کشند موسیقی این دنیا یکی از نقاط قوت آن است.

6. دنیای که هرگز نبود (کینگدام هارتس 2)

دنیای که هرگز نبود منزلگاه هارتلس ها و نوبادی های بی تعداد است. حال و هوای تاریک و صنعتی اش آن را از سایر دنیا های بازی جدا می نماید اما با وجود منحصربه فرد بودنش در طراحی این دنیا سرد و بی روح می توان طراحی هنری مختص کینگدام هارتس را یافت.

دنیای که هرگز نبود ترکیبی از لاس وگاس و چشم اندازی از جهنم در پایانی فیلم Hellraiser 2 است. هزارتویی از گناه که داستانی فوق العاده در خود دارد و چشم انداز ای مسحورنماینده منحصربه فرد و آغشته به تنش ناشی از قدم گذاشتن در این دنیا متخاصم ارائه می نماید.

5. شهر میان بر (کینگدام هارتس)

قراردادن یکی از دنیا های ابتدایی کینگدام هارتس در فهرست درباره بهترین دنیا های فرنچایز با علم به ماجراجویی های شگفت انگیزی که عناوین آینده فرنچایز به بازیکنان ارائه می نمایند حس عجیبی دارد اما شهر میان بر بی شک جلال و جلوه خود را با گذر سال ها حفظ نموده است.

این شهر پناهگاهی برای مردمی است که دنیاشان را به تاریکی ازدست داده اند. معماری شهر میان بر ترکیبی از چند محیط مختلف است اما با طراحی ویکتوریایی که تمامی این هویت ها را به هم گره می زند به منطقه ای مجذوب کننده تبدیل می گردد و به شکلی عالی تمامی مضامین جاه طلبانه بازی را مانند یک پازل بزرگ به هم متصل می نماید. تلفیقی که از نظر مکانیکی و مضمونی کارآمد و مؤثر است.

4. ارگ تهی/ باغ های فروزان (کینگدام هارتس)

با اینکه دنیا های الهام گرفته از دیزنی معمولا بیشترین توجه را به خود جلب می نمایند، نباید اندازه تأثیری که سبک و داستان فاینال فانتزی بر روی طراحی کلی این فرنچایز داشته را نادیده گرفت. اگر در پی مدرک برای اثبات این ادعا هستید می توانید نگاهی به ارگ تهی/باغ های فروزان بیندازید.

اینجا محلی است که فاینال فانتزی و دیزنی با هم تلاقی پیدا می نمایند. ارگ تهی مناطقی هستند که می توان آن را به راحتی در یک بازی فاینال فانتزی یا فیلم دیزنی قرار داد اما در پایان صندلی حقیقی آن ها را تنها در فرنچایز کینگدام هارتس می توان به وضوح مشاهده کرد.

وجود نواحی همانند ارگ تهی/ باغ های فروزان شما را وادار به تحسین جلوه های بصری مجموعه فاینال فانتزی می نماید که چیزی کم از شگفت انگیزی و جادوی دنیا های دیزنی ندارند.

3. سمفونی سِحر (کینگدام هارتس سه بعدی: دریم دراپ دیستنس)

در مقام دنیای مبتنی بر فانتازیا به احتمال زیاد جای تعجب ندارد که سمفونی سحر دربردارنده چندی از شگفت انگیزترین منظره ها و موسیقی های فرنچایز کینگدام هارتس است. آنچه که ممکن است تعجب برانگیز باشد نحوه شمول هوشمندانه مضامین فانتازیا در این دنیا است که آن را به یک انیمیشن انقلابی تبدیل کرد.

دیالوگ در این دنیا مختصر است بدین معنا که رویدادها و اکشن با استفاده از صدا و موسیقی پیش برده می گردد در حالی که گزینه ای مناسب برای خودنمایی موسیقی عالی دنیا است راه هایی که از صدا استفاده شده تا داستان سرایی و سکانس های اکشن را برجسته کند یادآور عناصر کلیدی فانتزیاست که ورای الهام پذیری ساده از این اثر می رود.

که انتخابی هوشمندانه از سوی سازندگان بازی برای به نمایش گذاشتن موسیقی فوق العاده این دنیا است. اما مهم تر از آن نحوه و زمان بندی استفاده از صدا و موسیقی در این دنیاست که به بخش های داستانی و سکانس های اکشن بیش ازپیش جلوه می بخشد.

2. رود ابدی (کینگدام هارتس 2)

همان طور که تمامی عکاسان عکس های دوره های ابتدایی و دبیرستان باید یاد بگیرند، هر چیزی با سیاه وسفید شدن تبدیل به یک اثر هنری نمی گردد. بااین وجود، رود ابدی تک فام در حقیقت یکی از دل فریب ترین مقاصد کینگدام هارتس است.

رود ابدی الهام گرفته از انیمیشن کوتاه کشتی بخار ویلی (Steamboat Willie) است اما بیش از آن اشاره ای ظریف به پروژه های قدیمی تر دیزنی و زمانی در تاریخ کمپانی است که کمتر درباره اش سخن به میان می آید. این دنیا در واقع بیعتی هوشمندانه و درخشان به بازه زمانی خاصی است که همه ما با آن آشنایی داریم.

1. شهر هالووین (کینگدام هارتس)

شاید تعصب من کمی اینجا خودش را نشان دهد اما به نظر می رسد بسیاری از طرفداران کینگدام هارتس بر این باورند که ایده جاه طلبانه بازی اولین بار با قدم گذاشتن به شهر هالووین به طور کامل ملموس می گردد.

شهر هالووین بیشتر از سایر دنیا های کینگدام هارتس در آن موقع از منبع خود الهام گرفته بود. جلوه های بصری این سرزمین به شکلی بی نظیر با سبک افسانه ای انیمیشن کابوس قبل از کریسمس (Nightmare Before Christmas) تلفیق شده و به قهرمانان ما طراحی هایی بدیع و خاطره انگیز هدیه کرد. شهر هالووین جایی است که دلتان نمی خواهد آن را هرگز ترک کنید. استانداردی که بعضی معتقدند هنوز فرنچایز پیروز به خلق مجدد یا گذر از آن نشده است.

منبع: DenOfGeek

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15725

به "10 دنیای برتر کینگدام هارتس که جادوی مجموعه را به تصویر می کشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دنیای برتر کینگدام هارتس که جادوی مجموعه را به تصویر می کشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید