ارتفاع برف در گلستان به بیش از 50 سانتی متر رسید

به گزارش سهندبلاگ، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گلستان از بیشترین میزان بارش باران در گرگان و برف در افراتخته اطلاع داد.

ارتفاع برف در گلستان به بیش از 50 سانتی متر رسید

رحمان نیا کارشناس اداره کل هواشناسی استان در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از گرگان ،گفت : با ورود سامانه بارشی در استان شاهد بارش باران و برف در بیشتر شهرها و نقاط کوهستانی هستیم .

رحمان نیا اضافه کرد :طبق آخرین گزارش از ایستگاه هواشناسی ،گرگان با 64 میلی متر و مینودشت با 60 میلی متر بیشترین میزان بارش را دارند و این بارشها با شدت کمتر همچنان ادامه دارد .

وی اضافه کرد : مناطق کوهستانی و کوهپایه ای استان پوشیده از برف هستند که بیشترین میزان بارش در افرا تخته با ارتفاع بیش از 50 سانتی متر است و این بارشها همچنان در این مناطق ادامه دارد .

رحمان نیا گفت : با قدرتمند بودن این سامانه و نفوذ آن در استان سرعت باد را در بسیاری ازشهر ها و مناطق کوهستانی با سرعت بیش از 80 کیلومتر بود که که بیشترین سرعت در مراوه تپه با سرعت 94 کیلومتر برساعت گزارش شده است .

وی در انتها اضافه کرد :این سامانه بارشی اواخر روز شنبه از استان خارج می گردد اما از بامداد یکشنبه کاهش دما بین منفی 1 تا منفی 4 درجه سانتی گراد را در بیشتر شهرهای استان پیش بینی می کنیم .

انتهای پیغام /گ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 403

به "ارتفاع برف در گلستان به بیش از 50 سانتی متر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتفاع برف در گلستان به بیش از 50 سانتی متر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید