اسماعیل نژاد: کشتی فرنگی برای رسیدن به مدال المپیک زمان کافی دارد، بنا برای المپیک ریو فقط 10 ماه فرصت داشت

به گزارش سهندبلاگ، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر در المپیک ریو محمد بنا نتوانست آنطور که همه دوست داشتند نتیجه بگیرد به این دلیل بود که از تیم ملی فاصله گرفته بود و ما برای ریو فقط 10 ماه فرصت داشتیم.

اسماعیل نژاد: کشتی فرنگی برای رسیدن به مدال المپیک زمان کافی دارد، بنا برای المپیک ریو فقط 10 ماه فرصت داشت

فرهاد اسماعیل نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازگشت محمد بنا به کادرفنی تیم ملی فرنگی بزرگسالان گفت: او مربی کاربلد و کارکشته ای است، کارنامه اش را در المپیک های لندن و ریو دیدیم. اگر حمایت لازم از او بشود، می تواند تغییر و تحولی در کشتی فرنگی ما ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنا می تواند بار دیگر کشتی فرنگی ایران را در المپیک صاحب مدال های ارزشمند کند، توضیح داد: من فکر می کنم 2 سال زمان مناسبی برای نتیجه دریافت باشد. تا المپیک توکیو یک جهانی و دو آسیایی داریم و بنا می تواند عیار تیمش را در این چند میدان بفهمد. کار سخت است، اما زمان برای کسب نتیجه داریم. اگر در المپیک ریو محمد بنا نتوانست آنطور که همه دوست داشتند نتیجه بگیرد به این دلیل بود که چند سال از تیم ملی فاصله گرفته بود و ما برای ریو فقط 10 ماه فرصت داشتیم. نتایج المپیک لندن توقعات را خیلی بالا برده بود، درحالیکه همه کشورها روی کشتی سرمایه گذاری می نمایند و همه به دنبال کسب مدال در المپیک ها هستند.

این مربی مازندرانی ادامه داد: بنا برای ریو فرصتی نداشت که بتواند مهره های جدیدی را به تیم اضافه کند و با همان تیم لندن، به ریو رفت. به نظر من کسب دو مدال برنز در المپیک 2016، با توجه به تغییر قوانین نتیجه بدی نبود. امیدوارم حالا کشتی ما، چه آزاد و چه فرنگی دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و بتوانیم در المپیک 2020 نه مثل لندن، اما لااقل یک مدال طلا داشته باشیم.

اسماعیل نژاد با اشاره به بضاعت های کشتی اعلام نمود: کشتی فرنگی ما چندین مهره خیلی خوب دارد که اگر در این مدت خوب راهنمایی شوند می توانند به مدال المپیک برسند. کشتی گیرانی چون علی گرایی، قادریان و نوری که شانس بیشتری نسبت به بقیه برای مدال دارند. من فکر می کنم بنا می تواند روی این نفرات سرمایه گذاری کند.

دستیار سابق محمد بنا در مورد احتمال همکاری مجددش با سرمربی تیم ملی گفت: اگر مستقیم از من برای حضور در کادرفنی دعوت کردند، آن وقت به این سوال پاسخ می دهم. فعلا که چیزی مستقیما به من گفته نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 226

به "اسماعیل نژاد: کشتی فرنگی برای رسیدن به مدال المپیک زمان کافی دارد، بنا برای المپیک ریو فقط 10 ماه فرصت داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل نژاد: کشتی فرنگی برای رسیدن به مدال المپیک زمان کافی دارد، بنا برای المپیک ریو فقط 10 ماه فرصت داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید