بانوان مازندران از فقر حرکتی رنج می برند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سمیه قاسمی طوسی با اشاره به این که اکنون در رده های دانش آموزی هم با مشکل فشار خون و چربی خون بالا روبرو هستیم، توضیح داد: ورزش بانوان می تواند به ورزش فرزندان هم سرایت یابد تا از بیماری های غیرواگیر در بزرگسالی پیشگیری کنیم.

بانوان مازندران از فقر حرکتی رنج می برند

وی با بیان اینکه در کنار سایر موارد مرتبط با بانوان و خانواده، به ورزش بانوان هم توجه می کنیم، ادامه داد: مادرانی که ورزش را در برنامه هفتگی و روزانه خود قرار می دهند فرزندان سالم تری را تحویل جامعه داده و خانواه شاداب تری را مدیریت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش بانوان از مواردی است که به شکل جدی پیگیری و حمایت می کنیم، گفت: حمایت از ورزش بانوان باید از مدل شعاری خارج شده و عملیاتی گردد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: راه اندازی پارک های ویژه بانوان باید شتاب یابد و در اختیار بانوان قرار گیرد تا فقر فضاهای ورزشی بانوان کاهش پیدا کند.

قاسمی طوسی با اشاره به شیوع چاقی در مازندران، گفت: با اصلاح الگوی زندگی، تغذیه سالم و ورزش مداوم، می توانیم جلوی گسترش چاقی را بگیریم چراکه اضافه وزن، عامل بسیار دیگری از بیماری ها خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 269

به "بانوان مازندران از فقر حرکتی رنج می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان مازندران از فقر حرکتی رنج می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید