ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد، او یک احمق دهن گشاد است و عاشق هیلاری است!

به گزارش سهندبلاگ، دونالد ترامپ به رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که ترامپ را بی اخلاق و فریب کار خوانده بود، تاخت.

ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد، او یک احمق دهن گشاد است و عاشق هیلاری است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، باراک اوباما، همتای پیشین او ژنرال استنلی مک کریستال، رهبر سابق عملیات آمریکا در افغانستان که حالا بازنشسته شده را مثل یک سگ اخراج کرد.

ترامپ در توییتر خود نوشت: ژنرال مک کریستال از سوی اوباما مثل یک سگ اخراج شد. آخرین انتصاب او یک شکست کامل بود. او به احمق دهن گشاد معروف است. او عاشق هیلاری است!

این ژنرال بازنشسته در گفت وگو با شبکه ای بی سی به فریب کاری ترامپ اشاره نموده و گفته، اگر از او درخواست گردد که با دولت ترامپ کار کند، این کار را نخواهد کرد.

به گزارش وب سایت پایگاه خبری هیل، مک کریستال در این گفت وگو اظهار کرد: برایم مهم است که برای افرادی کار کنم که به نظرم اساسا صادق هستند و واقعیت را تا جایی که از آن اطلاع دارند، منعکس می نمایند.

این ژنرال بازنشسته توضیح داد: فکر نمی کنم او (ترامپ) واقعیت را بگوید.

مک کریستال پیش از این نیز از سیاست های ترامپ و اظهارات او انتقاد نموده است.

او تصمیم ترامپ برای اعزام نیرو به مرز جنوبی آمریکا با مکزیک را زیر سوال برده و درباره نقدها ترامپ از فرماندهان نظامی سابق آمریکا ابراز نگرانی نموده است.

مک کریستال پیش از این عملکرد هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2016 را به عنوان وزیر امور خارجه تحسین نموده است.

او از سال 2009 تا 2010 رهبری نیروهای آمریکایی در افغانستان را بر عهده داشت. مک کریستال پس از انتشار نقدهاش علیه جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا و دیگر مقامات آمریکایی در مجله رولینگ استون کناره گیری کرد.

52310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 280

به "ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد، او یک احمق دهن گشاد است و عاشق هیلاری است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ژنرال مک کریستال مثل یک سگ اخراج شد، او یک احمق دهن گشاد است و عاشق هیلاری است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید