طاهری: نتایج ابتدای فصل خوشایند هیچ کس نبود، حریفان آسیایی از استقلال می ترسند

به گزارش سهندبلاگ، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال گفت که حریفان آسیایی استقلال از این تیم می ترسند.

طاهری: نتایج ابتدای فصل خوشایند هیچ کس نبود، حریفان آسیایی از استقلال می ترسند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بیژن طاهری درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط استقلال در آغاز لیگ، باب میل هیچ کس نبود و ما چاره ای نداشتیم و باید با آن شرایط آغاز می کردیم. نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم، خوب نبود و فرازونشیب زیادی داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به سرانجام نیم فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در سرانجام عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در نیم فصل اول در خارج از خانه موفق تر بود، توضیح داد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل نمایند. در دور برگشت نیز بیشتر بازی ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه دریافت یاری می نماید و می توانیم با حمایت طرفداران به مراتب در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره تقویت این تیم هم اظهار داشت: ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند، اما معتقدم آنها از فوتبال ما می ترسند. الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می ترسند. البته ما قطعاً باید تقویت شویم.

طاهری ادامه داد: در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته کوشش می کنیم و همه تیم در این مسابقات انگیزه زیادی دارند و مطمئناً با حمایت خوب مدیریت و طرفداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می شویم.

وی در مورد تعطیلات طولانی نیم فصل مطرح نمود: ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ آغاز گردد. ما 10 بازیکن ملی داریم که با آغاز بازی ها به تیم ما بر می گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می رفتیم قطعاً هماهنگ تر می شدیم، اما حالا باید روی مجموعه ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 242

به "طاهری: نتایج ابتدای فصل خوشایند هیچ کس نبود، حریفان آسیایی از استقلال می ترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: نتایج ابتدای فصل خوشایند هیچ کس نبود، حریفان آسیایی از استقلال می ترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید