کلنگ شروع عملیات اجرایی 5 طرح عمرانی در آران و بیدگل بر زمین خورد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، صبح پنج شنبه در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش سه طرح آموزشی و ورزشی در آران و بیدگل افتتاح و کلنگ شروع عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی دیگر به زمین زده شد.

کلنگ شروع عملیات اجرایی 5 طرح عمرانی در آران و بیدگل بر زمین خورد

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران در این ارتباط گفت: در این آیین دو طرح آموزشی 6 کلاسه حبیبی و بهاران در سفید شهر آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال با یاری 70 درصدی خیران گرانقدر حاج علی حبیبی و حسین برزویی به بهره بردار رسید.

محمد معدن دار ویژگی بارز طرح 6 کلاسه برزویی را هوشمند بودن تمام کلاس ها و همچنین مجهز بودن این مدرسه با کلینیک دندان پزشکی بیان نمود.

وی اضافه کرد: افتتاح سالن مجهز ورزشی شیهد اسماعیلیان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی آران و بیدگل است که با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از شروع عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی دیگر با حضور وزیر آموزش و پرورش در آران و بیدگل اطلاع داد و گفت:کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال ساحلی اسماعیلیان یکی از این طرح هاست.

وی بیان داشت: آکادمی 12 کلاسه سجادی، 6 کلاسه بانو کوزه گر، شش کلاسه حلاجی و شش کلاسه باب الحوائج از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آن با حضور وزیر آموزش و پرورش شروع شد.

لازم به ذکر است وزیر آموزش و پرورش بعد ازظهر امروز برای افتتاح چند طرح آموزشی و فرهنگی عازم شهرستان کاشان شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 236

به "کلنگ شروع عملیات اجرایی 5 طرح عمرانی در آران و بیدگل بر زمین خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ شروع عملیات اجرایی 5 طرح عمرانی در آران و بیدگل بر زمین خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید